



INSCHRIJVEN VANAF 6 JANUARI 2025
Bezorg via onderstaand contactformulier​ de inschrijvingsgegevens en vink aan dat je akkoord gaat met de volgende algemene voorwaarden rond inschrijving, betaling en annulatie:​
ALGEMENE VOORWAARDEN
Ik bekijk wekelijks de aanvragen en laat dan weten of er plaats is, of je kind eventueel meer aansluiting vindt binnen een andere leeftijdsgroep, enzovoort.
Na deze bevestiging ontvang je digitaal een factuur met uitnodiging tot betaling binnen de 30 dagen. Na ontvangst van het inschrijvingsgeld is de inschrijving afgerond. Een tweetal weken voor de aanvang van het kamp ontvang je nog een nieuwsbrief met de laatste praktische informatie.
​
Bij onvoldoende inschrijvingen kan het kamp niet doorgaan en wordt het inschrijvingsgeld integraal terugbetaald.
Annulatiekosten
Wie een kamp wil annuleren, kan dit enkel schriftelijk via e-mail. Opgelet: Het niet betalen van de deelnameprijs geldt op zich nooit als annulatie. Om niet verplicht te kunnen worden tot betaling van de deelnameprijs bij niet-deelneming aan het kamp, is een tijdig en formeel annulatieverzoek dus vereist.
- Bij annulatie tot en met de vervaldatum van de factuur betaal je geen annulatiekosten.
- Bij annulatie vanaf de vervaldatum van de factuur worden 25€ dossierkosten aangerekend (ook indien de factuur nog niet betaald werd).
- Bij annulatie binnen de maand (30 dagen) voor aanvang van het kamp wordt het volledige inschrijvingsbedrag aangerekend tenzij de deelnemer zich kan beroepen op een bewijs van de behandelende arts (betreffende hospitalisatie, positieve coronatest of verplichte quarantaine) of een rouwbrief betreffende sterfgevallen tot in de tweede graad.